Denna gång intervjuar vi en av organisationens viktigaste person, Bålsta egen waterboy Daniel. Har man tävlat i Bålsta senaste åren är chansen stor att du delat ut vätska från Umaras tält. Är detta ditt livskall? Skulle vilja påstå att det blivit ett kall. Tycker det är kul att kunna vara delaktig, just på Bålsta Stadslopp.…