Hej Thoralf! Du är en av de nu över 100 som redan är anmäld till nästa års Bålsta Stadslopp, är det viktigt för dig att ha ett mål under vintern att sikta mot? Ja, utan att vara anmäld till en tävling skulle träningen kännas som enbart en teoretisk övning. Tävlingar är både piska och morot…